2013. október 4., péntek

Kukoricás-sajtos-baconös muffin

Még sosem csináltam sós muffint, így ennek is elérkezett az ideje. Valamit csak kellett vinni a kirándulós útra, na! Nagyon fini volt, bár én a pogácsákhoz vagyok hozzászokva és ennek a tésztája kicsit légiesebb volt, de nem rossz.... nem rossz! Többféleképpen lehet variálni, ki milyen ízeket szeret.. SŐT még fűszerezni is lehet, vagy kell! A receptet pedig köszönöm Ottis főznek! :)



Hozzávalók:

20 dkg bacon
15 dkg császárszalonna
15 dkg sajt
25 dkg liszt1 teáskanál sütőpor
1/2 teáskanál szódabikarbóna
2 tojás
3 dl natúr joghurt
0,5 dl növényi olaj
provencei fűszerkeverék


Elkészítése:

1. A bacont apró kockákra vágjuk, majd egy lábasban megpirítjuk. Közben a kukoricát lecsöpögtetjük, a sajtot lereszeljük.

2. A lisztet a sütőporral és a szódabikarbónával összekeverjük, majd egy másik tálban a tojásokat felverjük és hozzákeverjük a joghurtot majd az olajat.. ezt jól összedolgozzuk és csomómentesre keverjük a lisztes mix-szel.

3. Ha ezzel elkészültünk akkor belerakjuk a ropogós bacont, a kukoricát és a reszelt sajtot.

4. A sütőt 180 fokra előmelegítjük, majd a kis masszánkat kapszlikkal kibélelt muffin formába töltjük. 



Jó étvágyat hozzá! :)

3 megjegyzés:

  1. Szia Juci! A Blogkóstolóó 13. fordulónál téged sorsoltak társamul. Ezt a finom muffinokat sütöttem meg ebédre a krumpli levesünk mellé. Sosem sütöttem még sóst muffint, már akartam, de valahogy nem jött el az alkalom kipróbálni. Nagyon finomak lettek, így már tudom, nem csak pogácsa jó leves mellé, hanem muffin is. :) Köszönöm a receptet. Szép a blogod, ügyes vagy! Itt találod az enyémet, csak egy picit módosítottam rajta, gondoltam a kolbász jobban illik a leves mellé. :)
    http://koskacukor.blogspot.hu/2013/11/krumpli-kremleves-kolbasz-chipssel-es.html

    VálaszTörlés
  2. Szia! :) Most én is kicsit körbenéztem nálad.. azt hiszem én a főételekből fogok majd szemezgetni.. az az ötfűszeres csirkecomb valami űber brutál lehet! :))) Nagyon örülök, hogy ízlett és kitűnő választás volt szerintem a leves mellé! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, hogy körbe néztél nálam is. Te is nagyon finomakat készítesz, több receptedet el is mentettem. ;)

      Törlés