2014. szeptember 9., kedd

Burkolt születésnapi torták és egy kakukktojás

Az elmúlt időszakban a hétvégéim örömtelien teltek, mert sok születésnaposnak okozhattam örömet. :) Olyan jó érzés amikor visszaigazolást kapsz arról, amit te készítesz, hogy mások is örömüket lelik benne, nem csak te. Nem csak tetszik, hanem ízlik is nekik. Ez egy olyan dolog ami mindig előre fog vinni ebben a szakmában, mindig ad egy kis pluszt, egy löketet, hogy érdemes csinálni, mert ezzel boldogságot okozhatok másoknak is. :)

Jöjjön először Szmocska tortája. :) Szerelmének készült az 50. születésnapjára. A tortán a férj hobbija lelhető fel, imád horgászni.. körülötte pedig a gyermekei lubickolnak, akiket mindenkinél jobban szeret. :) A torta alsó része trüffelkrém kandírozott narancshéjjal, a felső rész pedig barackos tejszínes túrótorta. :)

A fotókat köszönöm Szmocskának! :)





Szmocska még kért 66 sütinyalókát, amiből az egyik nagyon különleges volt, mivel 1 éve házasok. :) Ezért ez két pici szívecskét kapott. :)




A kis Zénónak is most volt születésnapja. :) 2 éves lett a nagyfiú, szüleit még a gimiből ismerem, évfolyamtársaim voltak, így külön öröm volt számomra, hogy engem kértek fel a torta elkészítésére. :) Zénó kedvenc meséje most a Szörny rt. így a kis zöld figura került a torta tetejére. :) Az alsó rész málnás trüffelkrémes lett, míg a felső áfonyás tejszínes túrós. :)




Katit is a gimiből ismerem, neki egy unikornis tortát készítettem szivárvánnyal és felhőkkel. :) Eléggé csajos lett, mint Kati. :) Az ízesítés itt is áfonyás tejszínes túrókrém volt, mostanában ez elég menő. Nem csoda, hiszen én is odáig vagyok érte. :)



Most pedig jöjjön egy kis kakukktojás. Biának, a Bluer Design blog megálmodójának és férjének krétatortát készítettem. Eddig még nem festettem tortára, ez meg is látszik, az első próbálkozás, de lesz ez majd még jobb is. :) 11. házassági évfordulójukra készítettem, az ízesítés pedig marcipános trüffelkrém. :)



Remélem mindenki örömét lelte az általam készített tortákban akár pár pillanatra is, amíg el nem fogyasztották! :)

- fromJuci -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése