2013. november 2., szombat

Sütőtökös-karamellás-mandulás brownie


A brownie és a sütőtök a két legjobb dolog a világon, ezért párosítottam őket. :) Igazán nem lehet érezni a sütőtök ízt a süteményben, inkább az állagát változtatja meg. A karamell pedig megkoronázza az egészet.
Ha valaki nem eszi meg a családban magában a tököt, nyugodtan csináljuk meg neki ezt a sütit.. észre se fogja venni a turpisságot! :)


Adag:

24 cm-es tortaformányi



Hozzávalók:

15 dkg vaj
20 dkg étcsokoládé
3 tojás
15 dkg cukor
12 dkg liszt
25 dkg sütőtökpüré


Elkészítése:

1. A vajat összeolvasszuk a csokoládéval, majd hozzákeverjük a cukrot. A tojásokat egyenként hozzáadagoljuk.

2. Végül hozzáadjuk a lisztet, majd a sütőtökpürét.

3. Egy 24 cm átmérőjű tortaformát kivajazunk, kilisztezünk, majd beleöntjük a masszát. 160 fokra előmelegített sütőben 25 percig sütöm. Ha kihűlt szeleteljük, megesszük! :)



Jó étvágyat hozzá! :)

3 megjegyzés:

  1. Szia Juci! Lesz blogkóstolós linked? Vagy csak nem figyeltem és én maradtam le róla? Zs.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Írtam a bejegyzésed alá, hogy küldöm igen.. de holnap kora reggel tudom csak lefotózni :S de már felkelek miatta 7kor és elküldöm jó? Ne haragudj.. sose szoktam kicsúszni. :/

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés