2014. február 24., hétfő

Narancsos csirkecomb

Úgy gondoltam gyorsan megírom ezt a posztot, mert muszáj nektek is részesülni ebből a csodából. Már tegnap gondolkoztam mit is csináljak a csirkecombból. Valami narancsosat szerettem volna.... Orsicsibe által rá is bukkantam egy szimpatikus receptre, ám én kicsit tovább gondoltam. Ez valami nagyon tuti lett. Én krumplival fogyasztottam és locsoltam rá a hús körüli szaftból, hát valami isteni... főleg úgy, ha még narancs darabokat is eszel hozzá!!


Hozzávalók:

4 csirke felsőcomb
1 fej fokhagyma
2 narancs leve
2 evőkanál méz
1 teáskanál gyömbér + egy kis curry
fahéj rudak
5 szegfűszegbors (egész)
1 narancsnak a gerezdjei
só, bors


Elkészítése:

1. A csirkéket borsozzuk, sózzuk majd fél óráig állni hagyjuk. Közben megtisztítjuk a fokhagymát.

2. Egy tepsibe olajat öntünk, rárakjuk a fűszerezett csirkéket, majd rá és köré a fokhagymákat. Letakarjuk alufóliával és fél órára berakjuk a sütőbe 180-200 fokra.

3. Közben elkészítjük a mártást, amivel locsolgatni fogunk. Összekeverjük a 2 narancs levét a mézzel, a gyömbérrel, a curryvel. 

4. Kivesszük a tepsit, levesszük róla az alufóliát majd meglocsoljuk az imént elkészített lötty felével. Mellé pakoljuk a narancs gerezdjeit, majd a szegfűborsokat és a fahéjrudakat és vissza a sütőbe. Aranybarnára sütjük, majd közben néha-néha kivesszük és a maradék mártással öntögetjük.


Jó étvágyat hozzá!

-fromJuci-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése