2013. július 19., péntek

Csajos csokis cupcake

Ezt a receptet Tündérsütitől (a cupcake-ek és cookiek királynőjétől) csentem, bár én csak simán csokisra csináltam meg! Az ízéről sajnos nem tudok nyilatkozni, mert egy ünneplő lány csapatnak csináltam a torta mellé kiegészítésnek ( bár azt hallottam, hogy finomak voltak! :)




Adag:

 6 db (bár én kikényszerítettem belőle 12-őt :D )

Hozzávalók a tésztaalaphoz:

100 g liszt
20 g kakaópor
130 g cukor
1 teáskanál sütőpor
csipet só
40 g margarin
100 ml tej
1 tojás
vanília aroma

Hozzávalók a frostinghoz:

2 dl habtejszín
3-4 evőkanál porcukor
1 csomag habfixáló
vanília aroma
ételszínező

Elkészítése:

1. A cukrot a vajjal habosra keverjük, hozzáadjuk a tojást és a vanília aromát, majd a többi por állagú hozzávalót és utoljára a tejet. Jól elkeverjük őket.

2. Muffin kapszlikba rakjuk, majd 200 fokra előmelegített sütőben 12-13 percig sütjük. 

3. Elkészítjük a frostingot. A tejszínt elkezdjük verni, majd miután 2-3 perc eltelt hozzáadjuk a porcukrot és a habfixálót és tovább verjük. Ha kellő állagú a habunk, belekeverjük a pár csepp vaníliát és az ételszínezőt.

4. A frostingot habnyomóba tesszük és ráformázzuk a cupcakekre, majd tetejüket szórócukorral díszítjük.




Jó étvágyat hozzá! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése