2013. július 2., kedd

Barackos - currys csirkemell

Volt itthon két csirkemell és igazából nem tudtam, hogy mit csináljak belőlük. A megszokott dolgokat nem szerettem volna, mert valami másra vágytam. Először az ananászos csirkére jutott a választásom, de nem volt itthon ananász. :) Így gondolkoztam tovább... ekkor jutott eszembe a barack. Ezt a receptet a mindmegette.hu-tól szedtem. Elég gyorsan készen van és szerintem ízletes is!




Hozzávalók:
  
50 dkg csirkemell 
 
bors
vöröshagyma 
2-3 gerezd fokhagyma
csípős paprika
1 teáskanál currypor 
1 evőkanál sűrített paradicsom  (elhagyható)
4-5 db barack




Elkészítése:

1. A hagymát kockákra vágjuk, olajon megdinszteljük majd rárakjuk a csíkokra vágott csirkemellet.

2. A csirkemellre rárakjuk a sót, a borsot, a fokhagymát, a curryport, a paradicsomot és puhára sütjük a húst.

3. Belerakjuk a barackokat, majd a levét elpároljuk.

4. Rizzsel tálaljuk. 





Jó étvágyat hozzá! :) 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése