2013. július 2., kedd

Meggyes-túrós süti

Ooo, hogy én milyen kis torkos vagyok! Meg sem vártam,h kihűljön a sütemény, már szerettem volna érezni az ízét, így nem sikerültek túl jól a fotók, mivel még nem szilárdult meg úgy a túró, hogy szép szeleteket tudjak vágni! De sebaj! Az íze megérte a mohóságomat! :)

A receptet pedig innen szereztem! 




Hozzávalók:

10 dkg puha vaj
20 dkg porcukor
1 csomag vaníliás cukor
2 tojás
25 dkg túró
1 citrom reszelt héja
4 dl tej (szerintem elég kevesebb tej is, mert a túró amúgy is ereszti a levét)
25 dkg liszt
2 kk sütőpor
meggy ízlés szerint (ismét friss meggyel dolgoztam, amit fahéjjal cukorral felrottyantottam)

Elkészítése:

1. A vajat a porcukorral és a vaníliás cukorral habosra keverjük, majd egyenként hozzáadagoljuk a tojásokat.

2. Belereszeljük a citromhéjat, majd belerakjuk a túrót és a tejet.

3. A masszához adjuk a lisztet és a sütőport, majd kézi mixerrel kicsit átkeverjük.

4. A meggy felét a masszába keverjük majd a másik felét a tetejére rakjuk.

5. 200 fokon sütőpapírral kibélelt tepsiben 40 perc alatt készre sütjük (azért nézzük meg villával,hogy jó-e már a tésztánk!)






Jó étvágyat hozzá! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése